نوشته شده توسط : alireza

بیانیه روز گذشته واعظی‌آشتیانی و صحبتهای بی‌اساسی که وی انجام داده بود سبب واکنش معاون اول استقلال شد.
علی نظری‌جویباری در این باره اظهار داشت: مدیرعامل سابق روزی که از استقلال رفت عنوان کرد من دیگر در خصوص ورزش و فوتبال هیچ حرفی نمی‌زنم اما ایشان بیشترین مصاحبه‌ها را متعلق به خود کرده‌اند و هر روز مصاحبه‌های مختلف‌شان در نشریات دیده می‌شود. اما سوال من این است که ایشان چرا اینقدر برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند؟بنده هم حدود یک سال از استقلال دور بودم اما هیچ وقت علیه هیچ یک از استقلالی‌ها صحبت نکردم چرا که اصل برای من موفقیت استقلال بود اما الان برخی‌ها فقط منتظر باخت استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند.
وی در ادامه گفت: فتح‌اله‌‌زاده به این نیاز ندارد که مدیرعامل سابق استقلال او را سرلشکر خطاب کند یا نه. فتح‌اله‌‌زاده پرافتخارترین مدیر تاریخ استقلال است و این تاریخ را نه من می‌نویسم و نه دیگری. بلکه افتخارات صورت گرفته و قهرمانی‌های استقلال او را به مدیری موفق و کاربلد تبدیل کرده است. با این حال مردم بهترین قاضی هستند و آنها باید سوابق را با هم مقایسه کنند تا مشخص شود کدام مدیر برای استقلال چه افتخاراتی کسب کرده است؟ فکر می‌کنم با این مقایسه مشخص شود که فتح‌اله‌‌زاده واقعا سرلشکر بوده یا خیر.
نظری ضمن بر شمردن تفاوتهای بالای فتح‌اله‌‌زاده و واعظی اظهار داشت: مدیرعامل سابق که می‌گوید فتح‌اله‌‌زاده استقلال را سیزدهم کرده بود باید بداند در همان سال استقلال قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رفت. او باید بداند همان استقلالی که در زمان او قهرمان شد را فتح‌اله‌‌زاده با زحمت بسته بود و بهترین نفرات را به خدمت تیم درآورده بود اما وقتی استقلال قهرمان شد واعظی این قهرمانی را به نام خود تمام کرد.
معاون اول استقلال با اشاره به جدایی بازیکنان کلیدی فصل گذشته استقلال گفت: اگر مدیرعامل سابق مدیریت داشت نفرات کلیدی استقلال از تیم جدا نمی‌شدند. چرا نفراتی مثل اکبرپور، کاظمی، جان‌واریو، حیدری و ... از استقلال جدا شدند؟ من فکر می‌کنم بازیکنان قاضیان خوبی هستند و باید آنها شهادت دهند که کدام مدیر برای استقلال تلاش کرده و چه کسی ناآرامی در باشگاه برقرار کرده بود؟ ما ۳ سال پیش به هزار زحمت نفرات کلیدی استقلال را جذب کرده بودیم اما آقایان یک شبه این بازیکنان را از تیم فراری دادند...
علی نظری در ادامه اعلام کرد: امیدوارم جناب آقای مدیرعامل سابق استقلال نیمه پر لیوان را هم ببینند و واقعیت‌ها را هم بیان کنند.
وی در پایان با تاکید بر اتحاد استقلالیها اظهار داشت: دوست دارم در این استقلال همه به یکدیگر کمک کنند تا تیم بتواند به موفقیت و سربلندی برسد.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 757
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

images?q=tbn:ANd9GcQSpIL55bogLFy5M-H1wG-iZXbgrdphikZkC9KPubd0wwj8t8w&t=1&usg=__1CVyXWREl2LFl57x77wMgTVEuHU=

طی هفته گذشته ،یکی از روزنامه های ورزشی سعی وافری برای به حاشیه بردن استقلال به خرج داد .آنها حتی از قول ناصر حجازی مطالبی را منعکس کردند که اسطوره باشگاه استقلال در واکنش به این اقدامات اعلام کرد ،که دیگر مصاحبه نمی کند! (ناصرخان خودش٬خودشو ممنوع المصاحبه کرده! دمت گرمه!)
آخرین حرکت این دشمنان استقلال در ایجاد حاشیه، حرفهایی بود که از قول سرمربی آبی پوشان انعکاس یافت و نوشته شد که پرویز مظلومی با بازیکن پیشنهادی حجازی مخالف است!با مظلومی در مورد مسائل مطرح شده در روزنامه 90 گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم وی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:
واقعاًتعجب می کنم که مسائلی اینگونه مطرح می شود.البته این بار اول نیست که برخی از دوستان ظاهراً چندان از موفقیتهای استقلال خوشحال نیستند و به اشکال مختلف سعی دارند برای ما حاشیه درست کنند .مظلومی افزود:متاسفم که عده ای آشکارا از موفقیت تیم مردمی استقلال ناراحتند و حاضرند برای نشان دادن ایده های خود ،به هر وسیله ای متوسل شوند و اگر نه در این باشگاه نسبت به آنچه که در ابتدای فصل به ما تحویل داده شد و همه کارشناسان نگران آینده آن استقلال بودند ،امروز وضعیت بسیار خوبی داریم و نتایج خوبی گرفته ایم و قدمهای مثبتی برداشته ایم که متاسفانه دوستان نمی بینند چون دوست ندارند.
در مورد بازیکن پیشنهادی حجازی باید بگویم که قادر حسن بازیکن بسیار خوبی است من سی دی های او را دیده ام.آقای فتح الله زاده این بازیکن را از چنگ قطریها بیرون کشیده است ، البته بازیکنان خارجی در فوتبال ایران باید در ابتدا کمی آبدیده شوند و بعد راندمان واقعیشان را به نمایش بگذارند.مظلومی در پایان گفت: ناصر خان بزرگ ما است و ما هیچ مشکلی با هم نداریم ، من این بازیکن را پسندیده ام و امیدوارم در فوتبال ایران موفق شود


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

images?q=tbn:ANd9GcSt5dahBl7pXVpBEUfjGVU6FRhSVJiZSgix2un06Rb17BsfL1A&t=1&h=162&w=229&usg=__IpVXS51PI4Uv2cyHT5ZvXCU4MhI=

فرهادمجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال امروز در کنار سایر بازیکنان به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی پرداخت.
فرهادمجیدی در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در مسابقه روز جمعه با شاهین بوشهر استقلال را همراهی کند



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 861
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

مدیر کلوب:خیلی ها بر این باورند که دلایل خیلی خوب نتیجه گرفتن استقلال ترس مظلومی از باختن است .پرویز مظلومی سال ها ارزو داشت که سر مربی استقلال بشود و بلاخره به ارزوی خود در وقتی رسید که استقلال بدترین شرایط ممکن را داشت بلاخره به هر شکلی که بود تیم استقلال بسته شد استقلال به دلیل انگیزه زیاد و بدونه ترس در اولین بازی خود وارد زمین شد و توانست یک نتیجه خوب بگیره و شهرداری تبریز را در تبریز شکست دهد اما انگار در دیگر بازی های استقلال کمی مظلومی تیمش با ترس بازی میکرد و به دنبال این بود که اول گل نخورد و بعد از اینکه از حریف خود جلو میوفتاد کاملا عقب میکشید تا اینکه در بازی با سپاهان زمزمه های عوض شدن مظلومی به گوش میرسید و مظلومی از فتح الله زاده خواسته بود بازی باسپاهان را در نظر نگیرد و حتی اگر استقلال در این بازی هم باخت همچنان سر مربی استقلال بماند این به این معنا بود که پرویز مظلومی بدونه ترس از باخت تیم خود را را ارنج خواهد کرد و تیمی هجومی رو وارد زمین خواهد کردتیم بزرگ استقلال در همان نیمه اول موفق شد 3 گل زیبا به سپاهان بزند اما بعد از ان بازی بازم ترس وجود داشت جوری که استقلال در خارج از خانه فقط به نباختن فکر میکرد تا اینکه بلاخره به صنعت نفت باخت حال بعد از ان بازی تلخ پرویز مظلومی به احتمال زیاد برای اینکه تیم خود را از صدر جدول دور نکند و شرایط و هوداران را ارام کند محکوم به شکست شاهین است و احتمالا هم تغییراتی خواهد داد و هم ترس را کنار خواهد گذاشت و هواداران شاهد یک بازی زیبا و یک برد پر گل خواهند بود.



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب فنی لیگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر نمی‌تواند از وجود تعدادی از بازیکنان خود به دلیل مصدومیت و محرومیت استفاده کند. امیرحسین صادقی به دلیل سه کارته بودن، محسن یوسفی، مجتبی جباری، سید مهدی سیدصالحی و هادی شکوری نیز به دلیل سپری کردن دوران نقاهت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
گزارش جلسه ستاد آسیایی باشگاه استقلال شب گذشته در محل باشگاه، ستاد آسیایی استقلال با حضور آقایان دکتر فتح‌اله‌‌زاده، علی‌ نظری‌جویباری، بهرام امیری، علی امیری، محمد سررشته‌داری، محمد حیرانی و علیرضا اسدی تشکیل جلسه داد. در این جلسه موارد زیر مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. 1) ترجمه و مطالعه قوانین لیگ قهرمانان آسیا 2) معرفی 4 هتل پنج ستاره از سوی باشگاه استقلال به AFC 3)تصویب پیراهن دوم تیم فوتبال استقلال به اتفاق آراء با طرح راه‌راه سفید و مشکی. 4)انتخاب زمین شماره دو آزادی برای تمرین تیم‌های میهمان و انتخاب زمین تمرین جایگزین 5) تصویب برگزاری جلسات هفتگی ستاد آسیایی و جلسه ماهانه اعضا با دکتر فتح‌اله‌‌زاده 6)بهرام امیری به عنوان رییس ستاد آسیایی باشگاه استقلال انتخاب شد 7)طراحی پرچم و لوح یادبود باشگاه استقلال به منظور اهدا آن به حریفان

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان تهران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب افزود: مهلت نقل و انتقالات بازیكنان بین المللی در لیگ برتر از 22 آبان تا چهارم آذر ماه و بازیكنان داخلی از 22 آبان تا 15 آذر ماه آینده خواهد بود. 'امیر وزینی' اضافه كرد: بر این اساس نقل و انتقال بازیكنان هفت تیم لیگ برتر شامل تیم های استقلال، پرسپولیس، استیل آذین و نفت تهران، راه آهن شهرری، سایپا البرز و پیكان قزوین در هیات فوتبال استان تهران ثبت می شود. وی با بیان اینكه هر تیم در مسابقات لیگ برتر مجاز به استفاده از 27 بازیكن بزرگسال و 14 بازیكن امید است، گفت: تاكنون قرارداد 25 بازیكن بزرگسال و سه بازیكن امید با باشگاه استقلال به ثبت رسیده و 23 بازیكن بزرگسال و هشت بازیكن امید نیز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت كرده اند. مسوول كمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال تهران افزود: قرارداد باشگاه های استیل آذین، راه آهن، سایپا، پیكان و نفت نیز به ترتیب با 23، 26، 25، 22 و 23 بازیكن بزرگسال در این هیات ثبت شده است. وزینی گفت: قرارداد این باشگاه ها به ترتیب با چهار، دو، یك، هشت و سه بازیكن امید نیز در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسیده است. وی ادامه داد: علاوه بر مهلت های تعیین شده، هر باشگاه لیگ برتر بدون هیچ محدودیت زمانی در طول فصل برگزاری مسابقات می تواند با یك بازیكن به طور رسمی در هیات فوتبال قرارداد ثبت كند.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 687
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
پور حیدری:حجازی دخالت نكرده بلكه صحبت‌های فتح‌الله زاده را انعكاس داده است چندروز پیش درجریان تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران ناصر حجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال بدون اجازه سرمربی این تیم با بازیكنان جلسه گذاشته و گویا مظلومی از این موضوع ناراحت شده است اما مدیر فنی استقلال این مسائل را تكذیب كرد. منصورپورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یكشنبه 16 آبان ناصر حجازی اسطوره تیم فوتبال استقلال و رئیس كمیته فنی باشگاه با بازیكنان صحبت كوتاهی انجام داد كه وی تأكید كرده بود لباس استقلال مقدس است و باید بازیكنان بدانند چه تیمی بازی می‌كنند و پس از آن صحبت‌های فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه را به بازیكنان انعكاس داده بود. وی در ادامه گفت: پرویز مظلومی "سرمربی تیم "‌از حجازی ناراحت نشده و فقط وی به من گفت جلسه خاصی است كه بدون هماهنگی انجام شده و من به مظلومی گفتم صحبت‌های فتح‌الله زاده را به بازیكنان انتقال می‌دهند و پس از آن نیز هیچ مشكل خاصی به وجود نیامد. مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران در راستای همین مطالب افزود: حجازی بزرگ فوتبال ایران بوده و احترام وی واجب است وی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال است وحق اظهار نظر دارد وی در آن روز در امور فنی دخالت نكرد و تنها جایگاه بازیكنان را به آنها گوشزد كرد. *عده‌ای دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند پورحیدری گفت:متأسفانه برخی از اصحاب رسانه دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند اصل موضوع را رها كرده و به فرع آن می‌پردازند، بین بازیكنان و مسئولان استقلال تهران و كادر فنی هیچ اختلافی وجود ندارد ما باید یاد بگیریم كه نباید حاشیه سازی كنیم و به دنبال جنجال و زمین خوردن تیم‌های بزرگ باشیم . *بازیكنان ساندویچ خور در لیست اصلی نبودند درحالی كه نیمه اول بازی ما با نفت آبادان تمام شد گویا دو نفر از بازیكنان تیم استقلال كه در لیست 18 نفره نبودند در حال خوردن ساندویچ بودند كه مظلومی به شدت از این موضوع ناراحت شده من نیز به وی حق می‌دهم و بازیكنان باید بدانند نباید در رختكن تیم اغذیه بخورند اما این كه عیب نیست آنها ساندویچ خورده‌اند عیب آن است كه روبه روی میلیون‌ها بیننده و جلوی دوربین آن هم در روی نیمكت موز بخوری بازیكن تیم فوتبال پیروزی تهران درجریان بازی هنگامی كه مسابقه آنها از تلویزیون پخش می‌شد روی نیمكت داشت موز می‌خورد اما متأسفانه كسی به آنها چیزی نگفت./

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
عذرخواهی مدافع استقلال از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران/ دو سال دنبال آن خبرنگار بودم مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت:از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بابت رفتار زشت دو سال پیش در جریان داربی عذرخواهی می کنم. بیژن کوشکی،مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگه خبرنگاران گفت:دو سال پیش و درجریان بازی بزرگ دو تیم استقلال و پیروزی روی اشتباه من تیم گل خورد و نتیجه بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید.در آن روز من مأمور مهار "علی کریمی" (بازیکن سابق پیروزی) بودم ،اما وی با زیرکی تمام توانست گل تساوی را وارد دروازه ما کند و وقتی گل را دریافت کردیم ،امیر قلعه نوعی (سرمربی سابق استقلال) مرا مؤاخذه کرد و تمام تقصیرها را به گردن من انداخت که من از این موضوع بسیار ناراحت بودم. وی در ادامه گفت:پس از پایان سوت بازی و هنگامی که قصد داشتیم به رختکن برویم ،خبرنگار باشگاه خبرنگاران به سمت من آمد و درخواست مصاحبه کرد؛اما من شرایط مصاحبه نداشتم، درآن صحنه که ما درحال صحبت بودیم یکی از دوستان آن خبرنگار با دست خود به کتف های من زد که بسیار ناراحت شدم و جر و بحث ما بالا گرفت که متأسفانه به درگیری منجر شد و من از این موضوع واقعا ناراحت شدم. *دو سال دنبال آن خبرنگار بودم مدافع اهل لرستان باشگاه است قلال درهمین راستا افزود:پس از پایان بازی به شدت ناراحت شدم و حتی زمانی که این درگیری در شبکه های مختلف پخش شد،احساس ندامت کردم و این را باید بگویم که دو سال دنبال آن خبرنگار می گردم اما متأسفانه دیگر وی را ندیدم،اما همین جا و از طریق شما از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و خبرنگاران باانگیزه این مجموعه به علت آن درگیری عذرخواهی می کنم./

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مسئول امور فرهنگی باشگاه استقلال تهران: اگر بازی را می بردیم، معلوم نبود چه بلایی سرمان می آمد مسئول امور فرهنگی باشگاه استقلال تهران، گفت: خیلی شانس آوردیم در آبادان بازی را نبردیم وگرنه مشخص نبود چه بلایی سرما می آمد. احمد مالک، مسئول امور فرهنگی باشگاه استقلال تهران، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: همیشه بازی مقابل صنعت نفت آن هم در ورزشگاه تختی آبادان برای تمام تیمها بسیار سخت است؛ زیرا ورزشگاه کوچک و قدیمی است و هواداران این تیم بی شمارند و با جان و دل برای تشویق تیم خود به ورزشگاه می آیند. * شانس آوردیم پیراهن قرمز بر تن آن تماشاگر بود وی در ادامه، گفت: شانس آوردیم که در آن بازی، نبردیم وگرنه مشخص نبود چه بلایی سرما می آمد، از یک طرف شانس آوردیم که آن شخصی که در درگیری وجود داشت، پیراهن قرمز برتن داشت و اگر پیراهنش آبی بود، می گفتند آن شخص استقلالی بوده و عامل اصلی درگیری و چاقوکشی بوده است. احمد مالک، در پایان خاطرنشان کرد: من از طرف باشگاه استقلال این پیشنهاد را می دهم که از این پس برای خوشحالی و ذوق کردن هواداران آبادانی، بازی مقابل این تیم را ببازیم تا هواداران این تیم شاداب به خانه بازگردند

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
مظلومی: برای به حاشیه بردن استقلال هر كاری می کنند پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال، در حال آماده سازی تیمش است تا استقلال از شرایط نامناسب خارج شود. وی معتقد است كه تیمش وارد حاشیه نشده است و باخت به نفت اتفاقی بوده كه تكرار نمی شود. مظلومی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ خیلی ها دوست دارند اعلام كنند، استقلال وارد حاشیه شده است به همین دلیل در نتیجه گیری ناكام مانده است، اما این صحبتها را قبول ندارم چون تیم استقلال تنها یك باخت پس از دوازده هفته بدست آورده است و این مسئله قابل جبران می باشد. وی افزود: در برنامه تاكتیكی تیم دچار مشكل شدیم که آن هم به دلیل مصدومیت برخی از نفرات تیم بود این مشكلات را حل می كنیم و باید سه امتیاز بازی با شاهین را هر طور شده از ‌آن خود كنیم تا گذشته ها فراموش شود. مظلومی تصریح كرد:‌ بعد از داربی همه سعی كردند ما را وارد حاشیه كنند در این امر هم موفق عمل کردند، زیرا تیم در مقابل نفت تحت تأثیر همین مسایل و اتفاقات داوری مشكل پیدا كرد. سرمربی تیم آبی ها اظهار داشت: شایعاتی در خصوص مشكلات من با ناصر حجازی مطرح شد كه من اصلاً آنها را قبول ندارم. از حجازی دلخور و ناراحت نیستم و ما در قالب یك مجموعه با یكدیگر كار می كنیم و هدف همه واحد است. وی گفت: پورحیدری به دلیل شرایط حساس تیم در خصوص مسائل فنی و حاشیه ای اظهار نظر كرد و این مسائل دلیلی بر وجود مشكل و ناراحتی نیست. ناصر حجازی دوست خوب و بزرگتر تیم است

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1019
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
حضرات به این زودی جورابلو را فراموش كردند نویسنده : محمدرضا مدنی روز گذشته ورزشگاه پیر مرغوبكار شاهد یكی دیگر از روزهای تلخ و شیرین خود بود. تیم فوتبال لیدرهای باشگاه استقلال به منظور یادبود چهلمین روز درگذشت مرحوم داوود جورابلو كه البته چند روز پیش چهلم آن مرحوم از دست رفته بود، در زمین مرغوبكار به مصاف تیم یاران غرب تهران رفتند. در این مراسم پدر و برادر آن مرحوم نیز حضور داشتند و بابت برگزاری چنین مسابقه‌ای از مسوولان باشگاه استقلال به ویژه كانون هواداران آن تقدیر و تشكر كردند. دیروز ظهر علی فتح‌ا...زاده، علی نظری‌جویباری و حجت‌الاسلام مالك مسوول كمیته فرهنگی باشگاه استقلال این بازی را از نزدیك تماشا كردند و البته حجت‌الاسلام مالك نیز برای دقایقی در قالب تیم لیدرهای استقلال به میدان رفت و اتفاقا یك موقعیت تك‌به‌تك را هم درست مثل آرش برهانی در كمال بدشانسی از دست داد، اما غیر از این افراد پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و اصغر حاجیلو هم در جمع بازیكنان قدیم استقلال به مرغوبكار رفتند و این دیدار را از نزدیك تماشا كردند. این بازی در پایان با حساب 2 بر یك به سود تیم یاران غرب تمام شد، اما لیدرهای استقلال هرگز بابت باختشان ناراحت نبودند و آنچه باعث شد كه آنها در پایان به شدت ناراحت باشند، مساله‌ای دیگر بود. آنها وقتی متوجه شدند در طول این بازی هیچ‌یك از بازیكنان تیم استقلال به مرغوبكار نرفته است، به شدت دلسرد شدند و یكی از آنها می‌گفت: «این همه داوود جورابلو روی سكوها در سرما و گرما گلویش را برای همین بی‌معرفت‌ها پاره كرد، اما حضرات حتی حاضر نشدند برای 10 دقیقه نشستن روی سكوهای مرغوبكار تا اینجا بیایند.» البته این حرف خیلی از آنها بود كه از این بابت برای خودشان اظهار تاسف می‌كردند كه لابد این رسم رفتار ستاره‌های امروز فوتبال با طرفداران‌شان است. آنها همچنین از مظلومی، منصوریان و حاجیلو بارها تشكر كردند و این حركت‌شان را به پای قدرشناسی آنها از جامعه طرفداران و به‌ویژه حامیان استقلال گذاشتند. این دیدار پیش از ظهر روز گذشته برگزار شد و تمرین استقلال بعدازظهر برگزار شد و فرصت برای حضور بازیكنان این تیم به اندازه كافی وجود داشت.

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من در تمام صحنه های قبل از بازی تا پایان، شاهد ماجرا بودم. زمانی که ما در هتل بودیم، تعداد زیادی از مردم آبادانی که طرفدار استقلال بودند، به تشویق بازیکنان ما پرداختند، اما به یکباره چند نفر از لیدرهای صنعت نفت آبادان، همه آن ها را کتک زدند و از هتل آزادی آبادان بیرون کردند. وی ادامه داد: از زمانی که من و فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال وارد V.I.P شدیم، تعدادی تماشاگر آبادانی به سرپرست باشگاه استقلال فحاشی کردند و حتی می خاستند وی را کتک بزنند که با وساطت چند نفر نتوانستند این کار را انجام دهند. * V.I.P آبادان، بالکن است علی امیری در راستای همین مطالب افزود: من نمی دانم از کی تا حالا به بالکن می گویند V.I.P (جایگاه ویژه) اما این برای تمام برگزار کنندگان و روسای باشگاه ها مرسوم است که در جایگاه ویژه خود (V.I.P) برای تیم میهمان حدود هفت نفر صندلی خالی بگذارند تا مسئولان باشگاه، اعضای هیئت مدیره و غیره در روی آن بنشینند، اما در جایگاه ویژه آبادان به هیچ وجه چنین مسایل حرفه ای وجود نداشت و کودک 5 ساله تا پیرمرد 90 ساله در V.I.P بودند. * فتح الله زاده کنار دوربین صدا و سیما نشسته بود معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران گفت: آنقدر جا در V.I.P کم بود که سرپرست باشگاه مجبور شد در کنار دوربین صدا و سیما بازی را تماشا کند. امیری اظهار داشت: ما نسبت به میزبانی باشگاه صنعت نفت آبادان معترضیم و فدراسیون باید هرچه زودتر نحوه میزبانی و دیگر مسایل را حل کند./

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , مطالب طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
به گزارش ایرنا، در حالی كه تیم فوتبال ذوب آهن با 28 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد، هفته پانزدهم این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود. تیم پرسپولیس به عنوان جدی ترین رقیب ذوب آهن در كرمان به مصاف شاگردان صمد مرفاوی می رود و استقلال در تهران میزبان سفیدپوشان شاهین بوشهر با هدایت حمید استیلی است. دیدار تیم سپاهان با صنعت نفت به دلیل حضور چند بازیكن سپاهان در تیم فوتبال امید برگزار نمی شود و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا یعنی ذوب آهن نیز به دلیل حضور در توكیو، با یك هفته تعویق به مصاف فولاد خوزستان می رود. * پرسپولیس با مس - بازی پانزدهم دایی در كرمان تیم پرسپولیس شاید یكی از خوشبخت ترین تیم های لیگ برتر در سه هفته گذشته باشد. آنها با كسب هر 9 امتیاز در دیدار برابر تیم های ذوب آهن، استیل آذین و نفت تهران خود را به یك امتیازی ذوب آهن در صدر جدول رساندند تا در صورت شكست مس كرمان به طور موقت به صدر جدول صعود كنند. علی دایی جمعه گذشته با وجود غیبت دو بازیكن خود یعنی غلامرضا رضایی و حمید علی عسگر برابر نفت تهران به یك پیروزی دلچسب رسیدد تا تیمش با روحیه ای بالا برای یكی از دشوارترین بازی های لیگ در هفته پانزدهم در كرمان آماده باشد. در مقابل، ركورد صمد مرفاوی در مس كرمان نیز قابل توجه است. تیم مس 12 هفته گذشته را بدون شكست پشت سر گذاشته است و آخرین شكست این تیم به هفته سوم برابر ملوان بندرانزلی بر می گردد. ضمن اینكه آخرین شكست مرفاوی در كرمان هم در هفته دوم در دیدار مقابل ذوب آهن رقم خورد و همین موضوع به تنهایی نشان دهنده دشواری كار دایی است. مرفاوی با نتایج خوبی كه از هفته چهارم به بعد كسب كرده، به ركورد شكست ناپذیری مظلومی در كرمان نزدیك تر می شود. تیم منسجم و هماهنگ مس كرمان هفته گذشته توانست سایپا را در كرج با شكست 4 بر 2 بدرقه كند تا به لطف این امتیاز خود را با 23 امتیاز به رده پنجم جدول و پایین تر از ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال و سپاهان برساند. گفتنی است ادینیهو، آقای گل لیگ دهم كه تاكنون یكی از اصلی ترین مهره های صمد مرفاوی بوده است برای تداوم گلزنی هایش انگیزه زیادی دارد و خط دفاع پرسپولیس برابر مهاجم آماده این روزهای مس محك جدی خواهد خورد. * استقلال با شاهین بوشهر تیم استقلال كه پس از شهرآورد در فراز و فرود قرار دارد هفته گذشته با تحمل شكست 2 بر صفر مقابل صنعت نفت در آبادان جای خود را با پرسپولیس در مكان سوم جدول عوض كرد تا هواداران این تیم تا اندازه ای بابت نتایج به دست آمده اظهار نگرانی كنند. پرویز مظلومی در حالی در هفته پانزدهم به مصاف شاهین می رود كه از یك سو بابت برگشتن بازیكنان مصدومش همچون بیژن كوشكی، آرش برهانی و محسن یوسفی خوشحال است و از سوی دیگر مصدومیت مجدد مجتبی جباری هافبك خلاق این تیم و غیبت یك ماهه وی دغدغه های جدیدی برای سرمربی استقلال بوجود آورده است. استقلال هم اكنون با 24 امتیاز در مكان سوم جدول رده بندی قرار دارد. از طرف دیگر شاهین بوشهر با هدایت حمید استیلی با وجود انجام بازی های زیبا و فرصت های زیاد در هر مسابقه، نتایج ضعیفی كسب كرده است. شاهین در پایان هفته چهاردهم 14 امتیازی بوده و در مكان چهاردهم قرار دارند. به نظر می رسد حمید استیلی كه در چند هفته اخیر بابت نتایج كسب شده زیر فشار شدید قرار دارد، در صورت به دست نیاوردن نتیجه مناسب در این مسابقه شرایط سخت تری را تجربه كند. باید دید آیا مردان مظلومی در این مسابقه اسیر چنگال انگیزه شاهین بوشهر می شوند یا خیر. برنامه كامل بازی های هفته پانزدهم لیگ به شرح زیر است: پنج‌شنبه 20 آبان * صبای‌قم با تراكتور سازی تبریز * مس كرمان با پرسپولیس * استیل‌آذین با ملوان انزلی جمعه 21 آبان * پیكان قزوین با سایپای البرز * نفت تهران با راه آهن شهرری * شهرداری تبریز با پاس همدان * استقلال با شاهین بوشهر یكشنبه 30 آبان * فولاد خوزستان با ذوب آهن اصفهان

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
استقلال به صنعت نفت آبادان باخت، آنچنان كه دوازده هفته قبل به فولاد خوزستان باخت. باخت جزئی از فوتبال است و استقلال در تاریخ پرافتخار 65 ساله خود آنقدر نتایج گوناگون و اكثراً توام با موفقیت حتی در عرصه آسیا را به خود دیده كه هرگز نیازی ندارد باخت خود را به عوامل خارج از میدان نسبت دهد. تیمی كه 4 بار به فینال باشگا‌ه‌‌های آسیا راه یافته هرگز یك باخت داخلی خود را از باب عوام‌فریبی و فرافكنی به مسائلی ربط نمی‌دهد كه در اثبات آن هم عاجز باشد، حتی اگر بتواند تعدادی از رسانه‌ها را همراه خود سازد. در هر صورت شاید باید این شكست زودتر حادث می‌شد تا عده‌ای قرص آرامش میل‌ كنند، ولیكن تعویق آن باعث اتفاقات و مظلوم‌نمایی‌های هفته‌های اخیر از سوی افرادی بود كه در میدان به استقلال باخته بودند. به هر روی با عنایت به شكستی كه به لحاظ فوتبالی به دور از عدالت بود شاید از این پس شاهد فروكش انتقادهای به دور از انصاف از استقلال باشیم و شاید هم پس از رسیدن مجدد استقلال به صدرجدول شاهد اكران ماجرایی جدید باشیم.هرچه بوده و هست و اتفاق بیفتد در نهایت نتیجه آن است كه استقلال بر خلاف برخی تیم‌ها جنبه شكست را دارد و برای آن مردانگی و اخلاق را زیر سوال نمی‌برد و در آن هرگز شكست نمی‌خورد

:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 19 آبان 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد